Een logo zorgt ervoor dat het bedrijf herkend wordt. Het karakter wordt ermee uitgedrukt en visueel gemaakt. Hoe sterker het logo is, hoe beter het beeld communiceert.

Ixelink Webdesign heeft een HBO-kunstopleiding (Artez) als basis en ontwerpt uw logo op creatieve wijze, hieronder enkele voorbeelden:

 

logohhBGNWgr

Het logo voor Haptotherapie de Hagen is gebaseerd op een bomenhaag, met eroverheen een labyrint (zoek naar je kern) en de twee h's van de bedrijfsnaam.





logo op wit836x494

Dit logo is van Animis, en ook hier is een verbinding en een kern te zien.



ZA



Zorg Anders, organistatie voor de zorg, maar dan 'anders', want dit bedrijf gaat anders met mensen om. De A wordt door de benen en de blauwe baan gevormd en symboliseert de mens waar anders mee omgegaan wordt.




loBurM4Switkl
Bureau M², oftewel Margo Meeuwissen, verzorgt watermanagement, nationaal en internationaal.
Twee keer M werd M², en EAU in Bureau werd water. Het geheel kreeg perspectief en de rivier slingert door het landschap.
FAklein


Fine Art Sharing had een logo nodig dat naar kunst verwijst en tevens slaat op het lenen...
Michelangelo, dankjewel!





AVlogo nieuw2014wit
Alianza Vertalers hadden een logo nodig om hun samenwerking uit te beelden.